NIEPUBLICZNY TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY

Kamila Żysko

Marta Juńczyk

Anna Lewicka

 

 

NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

NIEPUBLICZNY TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY

 

 

Karolina

Rosik

Agnieszka

Jeziórska

Elżbieta

Pachulska

Anna

Pałaszewska

Paulina

Michalczyk

Czytaj więcej 

Karolina Rosik  - pomoc wychowawcy

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

Agnieszka Jeziórska  - pomoc wychowawcy

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

Elżbieta Pachulska  - pomoc wychowawcy

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

Anna Pałaszewska  - pomoc wychowawcy

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

mgr Paulina Michalczyk  - wychowawca

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

mgr Katarzyna Świerczyńska  - pedagog

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

mgr Kamila Żysko  - psycholog

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

mgr Anna Lewicka  - pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

Więcej informacji wkrótce...

Czytaj więcej 

Małgorzata Rawska - pielęgniarka

Wkrótce więcej informacji...

Czytaj więcej 

Aleksandra Balcer - wychowawca

 

Nazywam się Aleksandra Balcer. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, o kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna.

 

Praca w naszym przedszkolu przynosi mi mnóstwo satysfakcji, a uśmiech naszych podopiecznych jest największą nagrodą za wysiłek wkładany w pracę.

Szkolenia i webinary w których uczestniczyłam:

 

  Szkolenie AAC

♦  Webinar - MAŁA MOTORYKA -  zabawy manipulacyjne w Terapii Ręki

♦  Webinar -  Gry i zabawy ruchowe

Czytaj więcej 

Agnieszka Pachulska-Ducka - asystent nauczyciela

 

W 2015 roku ukończyłam Policealne Studium na kierunku Asystent Nauczyciela. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w latach 2015–2017, pracując w Niepublicznym Przedszkolu w Wołominie. Obecnie jestem związana z Przedszkolem PROGRESSO, gdzie pracuję jako asystent nauczyciela.

Praca z dziećmi, szczególnie tymi z zaburzeniami rozwoju, jest moją pasją. Każdy, nawet najmniejszy sukces podopiecznego daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia. Stale pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności, aby jak najlepiej wspierać rozwój najmłodszych.

Szczególnie interesuję się alternatywnymi i wspomagającymi metodami komunikacji (AAC) – w bieżącym roku uczestniczyłam w szkoleniu w tym zakresie. W pracy priorytetem jest dla mnie nauka poprzez zabawę, która wyzwala radość i uśmiech dziecka.

Czytaj więcej 

mgr Katarzyna Gerej - wychowawca

 

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z rozszerzeniem o edukację włączającą. Swoje kompetencje poszerzyłam również o szkolenia z zakresu alternatywnych i wspomagających metod komunikacji.

Praca z dziećmi jest dla mnie źródłem ogromnej radości i satysfakcji. Utwierdziła mnie w przekonaniu, że wybór drogi zawodowej związanej z pedagogiką był właściwy.

W pracy najważniejsze jest dla mnie stworzenie przestrzeni, w której każde dziecko czuje się bezpieczne, ważne i potrzebne. Zawsze kieruję się dobrem dziecka, starając się dostrzegać jego indywidualne potrzeby i zainteresowania. Chcę być nie tylko nauczycielem, ale również przyjacielem – osobą, która wspiera w codziennych wyzwaniach, docenia każdy, nawet najmniejszy sukces i towarzyszy dziecku w odkrywaniu świata.

Prywatnie jestem żoną i mamą czwórki dzieci.

Czytaj więcej 

mgr Karolina Konieczna - fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

 

Nazywam się Karolina Konieczna. W 2015 roku ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Rzeszowskim, uzyskując tytuł magistra fizjoterapii. W 2019 roku odbyłam dwustopniowe szkolenie, które uprawniło mnie do prowadzenia terapii integracji sensorycznej.

Swoje doświadczenie i wiedzę poszerzałam poprzez udział w licznych kursach oraz szkoleniach, a przede wszystkim dzięki codziennej pracy z dziećmi borykającymi się z różnorodnymi trudnościami – od zaburzeń ze spektrum autyzmu po wady postawy.

W pracy terapeutycznej najważniejsze są dla mnie nie tylko efekty, ale także uśmiech i radość dziecka. Wierzę, że skuteczna terapia opiera się nie tyle na technice, ile na budowaniu relacji opartej na zaufaniu. Cierpliwość oraz małe kroki, które prowadzą do wielkich zmian, stanowią fundament mojego podejścia zawodowego.

 

Szkoły:

 

♦ Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, Wydział Fizjoterapii i Pedagogiki – studia podyplomowe, Przygotowanie pedagogiczne (październik 2015 – styczeń 2017)

♦ Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Medyczny – studia II stopnia, magister fizjoterapii (październik 2013 – wrzesień 2015)

♦ Wyższa Szkoła Mazowiecka, Wydział Medyczny – studia I stopnia, licencjat fizjoterapii (październik 2009 – lipiec 2012)

 

Kursy i szkolenia:

 

Anatomy Trains Structure&Functions, Thomas Myers’ & James Earls• Autyzm Teoria i Praktyka oraz Komunikacja w Autyzmie

♦ Balance Taping Therapy – podstawowy

 Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

♦ Model Zintegrowanego Wsparcia będącego modyfikacją Systemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod Alternatywnej Komunikacji (AAC)

 Neurorozwojowa Diagnostyka i Rehabilitacja Niemowląt i Dzieci Starszych

♦ Ocena neurorozwojowa dziecka i przykłady postępowania Fizjoterapeutycznego

♦ Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

 Rozwijanie kompetencji społecznych dziecka z autyzmem oraz rozwijanie kompetencji komunikacyjnych dziecka z autyzmem – praktyczne wykorzystanie wybranych technik i metod

♦ Skolioza – Diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne

♦ Stopa jako Fundament Narządu Ruchu – Badanie, Terapia, Korekcja

♦ Szkolenie I stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej

♦ Szkolenie II stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej

♦ Kompleksowe szkolenie AAC – poziom I. Komunikacja wspomagająca i alternatywna w podejściu opartym na wspomaganym przekazie językowym

Czytaj więcej 

mgr Anna Jechna – neurologopeda, pedagog specjalny

 

Jestem neurologopedą oraz pedagogiem specjalnym. Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki specjalnej ze specjalizacją logopedia i pedagogika wczesnoszkolna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, a także studia podyplomowe z neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując w przedszkolach, szkole, przychodni rehabilitacyjnej dla dzieci i młodzieży oraz w poradniach psychologiczno-pedagogicznych.

Pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, m.in. z osobami z dyslalią, zaburzeniami mowy o podłożu neurologicznym, opóźnionym rozwojem mowy, ze spektrum autyzmu, niepłynnością mówienia, rozszczepem podniebienia czy dysleksją.

W pracy stawiam na podejście holistyczne, uwzględniające współpracę z innymi specjalistami oraz otoczeniem dziecka. Dużą wagę przykładam do własnego rozwoju, systematycznie uczestnicząc w kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych z zakresu logopedii, pedagogiki oraz psychologii dziecięcej.

 

Wybrane kursy i szkolenia:

♦  „Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) cz.1

♦  „Praca z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera w przedszkolu”

♦  „Terapia dziecka z rozszczepem oraz elektrostymulacja w logopedii”

  „Dzieci wysoko wrażliwe”• „Zaburzenia obsesyjno–kompulsywne u dzieci”

♦  „Współpraca z rodzicem dziecka z ASD”

♦  „Jak pracować z uczniem ze spektrum autyzmu?”• „Autyzm u dziewcząt”

  „Bajkoterapia a wspieranie rozwoju emocjonalno–społecznego dziecka”

  „Dziecko z mutyzmem wybiórczym”

♦  „Terapia ręki i stopy I i II stopnia”

♦  „Małe dziecko w spektrum autyzmu – perspektywa logopedy, psychologa i rodzica”

♦  „Emisja głosu”

♦  „Dysleksja a specyficzne zaburzenia językowe (DLD). Wyzwania dla diagnozy i terapii”

♦  „Barwni i wyjątkowi – ADHD u dzieci”

  „Kompleksowe szkolenie AAC – poziom I”

♦  „Ankyloglosja krok po kroku. Diagnoza wędzidełek jamy ustnej”

Czytaj więcej 

mgr Marta Juńczyk - pedagog, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, trener integracji bilateralnej

 

Jestem terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej oraz trenerem integracji bilateralnej. Tytuł magistra uzyskałam na Uniwersytecie Warszawskim, a stopień nauczyciela mianowanego zdobyłam w toku pracy zawodowej. Studia podyplomowe ukończyłam w Centrum Integracji Sensorycznej oraz w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie na kierunku Terapia i Diagnoza Integracji Sensorycznej.

Od tego czasu zawodowo wspieram dzieci od 2,5 roku życia, które mierzą się z różnymi wyzwaniami rozwojowymi, takimi jak:

 

♦ trudności w zakresie przetwarzania procesów integracji sensorycznej,

♦ spektrum autyzmu,

♦ dyspraksja,

♦ opóźniony rozwój mowy,

♦ choroby genetyczne.

 

Systematycznie poszerzam swoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach, kursach i sympozjach, aby pracować zgodnie z najnowszą wiedzą i osiągnięciami w dziedzinie terapii.

 

Wybrane szkolenia, kursy i konferencje:

♦ Cykl kursów on-line w zakresie pracy z powięzią, m.in. Manualne uwalnianie powięziowe oraz Stretching powięziowy (Daniel Kawka – Akademia Terapii)

♦ Kurs on-line Autoterapia nerwu błędnego (Daniel Kawka – Akademia Terapii)

♦ Kompleksowe szkolenie AAC – moduł I (Paulina Rutka)

♦ Konferencja Zaburzenia ze spektrum autyzmu – fakty i mity (Szkoła Zdrowia Publicznego CMKP, Warszawa)

♦ XV Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Stosowana Analiza Zachowania z perspektywy naukowca, praktyka i rodzica (Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka)

♦ Szkolenie on-line Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym – formy pracy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe (mgr Izabela Gelleta)

♦ Międzynarodowy tytuł providera – terapeuty integracji bilateralnej wg metody Sheili Dobie OBE

♦ Szkolenie Wyciąganie wniosków z obserwacji. Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy (dr Iwona Palicka)

♦ Projekt Proces Wspomagania Kompetencji Kluczowych (ProcessTeam)

♦ Cykl Akademii Terapeuty Karmienia (Agata Kalina)

♦ Praca nad trudnymi zachowaniami w oparciu o techniki stosowanej analizy zachowania (Magdalena Szymańska)

♦ Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) w podejściu wspomaganego przekazu językowego (Katarzyna Włodarczyk)

♦ Sympozjum ISPO Polska – Postępy w terapii MPDZ. Nowe technologie

♦ Sympozjum Instytutu Wspierania Rozwoju Dziecka w Gdańsku – Włączanie osób w spektrum autyzmu w życie społeczne

 

W pracy terapeutycznej dużą wagę przywiązuję do uważnej obserwacji – to ona pozwala mi rzetelnie ocenić zachowania i umiejętności ruchowe dziecka oraz zrozumieć stopień integracji jego zmysłów. Równie istotna jest dla mnie relacja pełna empatii i szacunku, która daje dziecku poczucie bezpieczeństwa i otwiera drogę do prawdziwej współpracy.

Głęboko wierzę w potencjał neuroplastyczności mózgu – to właśnie ona sprawia, że wspólnie z moimi małymi pacjentami możemy osiągać znaczące efekty terapeutyczne. Każdy krok naprzód mojego podopiecznego jest dla mnie źródłem radości i satysfakcji.

Czytaj więcej 

mgr Anita Jurkowska  - logopeda

 

Nazywam się Anita Jurkowska i w Progresso pracuję jako logopeda. Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna (studia I i II stopnia) oraz studiów podyplomowych z Neurologopedii Dzieci i Dorosłych na Uczelni Biznesu i Nauk Stosowanych „Varsovia”.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam w trakcie licznych praktyk w szpitalach, poradniach, szkołach i przedszkolach. Od pięciu lat pracuję z dziećmi z różnorodnymi wyzwaniami rozwojowymi, m.in. z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), dyslalią, apraksją mowy, opóźnionym rozwojem mowy, afazją oraz NMPK. 

Regularnie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i kursach specjalistycznych. „Ważniejsze jest poznanie, JAKI pacjent ma chorobę, niż JAKĄ chorobę ma pacjent.”— William Osler

W swojej pracy kieruję się podejściem holistycznym. Dla mnie każdy pacjent to całość – nie tylko objawy czy trudności. W terapii staram się dostrzegać mocne strony dziecka, aby poprzez nie rozwijać i wzmacniać obszary wymagające wsparcia. Łączę różne metody i rozwiązania, dostosowując je do indywidualnych potrzeb.

 

Moje główne zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół:

♦ terapii małego dziecka z ASD,

♦ zaburzeń traktu ustno-twarzowego,

♦ apraksji mowy,

♦ opóźnionego rozwoju mowy.

 

Kursy i szkolenia:

♦ Opóźnienia rozwoju mowy – teoria i praktyka; prowadząca: dr Iwona Michalak-Widera

♦ Połykanie i pozycja spoczynkowa języka; prowadząca: dr Iwona Michalak-Widera

♦ Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie Ewelina Mendela-Kwoczek

♦ Kurs Akademia Logopedy- ,,Diagnoza i terapia miofunkcjonalna”- Aleksandra Rosińska

♦ Trening Żywienia - Fundacja Pomoc Autyzm

♦ Podstawy Terapii Behawioralnej dziecka z autyzmem - Magdalena Szymańska

♦ Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie - Aleksandra Rosińska

♦ Miobobo- Niemowlak u logopedy cz.2

♦ Innowacyjne Metody Elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii - Ewa Wojewoda i Aleksandra Kaczyńska

♦ Kompleksowe szkolenie AAC. Poziom I - fundacja GenerAACja

Czytaj więcej 

mgr Patrycja Skibińska-Gromek  - fizjoterapeutaterapeuta integracji sensorycznej

 

Jestem magistrem fizjoterapii, terapeutą NDT Bobath oraz diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej. Od początku swojej drogi zawodowej związana jestem z rehabilitacją pediatryczną. Pracuję z dziećmi z opóźnieniem psychoruchowym, deficytami układu nerwowego, zespołami genetycznymi, zaburzeniami kontroli posturalnej i motorycznej, a także z niepełnosprawnością sprzężoną i całościowymi zaburzeniami rozwoju.

Szczególnym wyzwaniem i jednocześnie ważnym obszarem mojej pracy jest terapia dzieci rozwijających się w spektrum autyzmu.

 

W codziennej praktyce na pierwszym miejscu stawiam komfort dziecka oraz rodzica. Formy i metody rehabilitacji dobieram do indywidualnych możliwości psychofizycznych, koncentrując się na mocnych stronach dziecka. Kluczowe znaczenie w procesie terapeutycznym ma dla mnie współpraca z rodzicami oraz specjalistami z innych dziedzin.

Nieustannie poszerzam swoje umiejętności, biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach.

 

Kursy i szkolenia:

♦ Kompleksowe szkolenie AAC - poziom II

♦ Kompleksowe szkolenie AAC - poziom I

♦ Chód na palcach u dzieci

♦ „Jak korygować wady stóp u dzieci?”

♦ „Otwarta buzia u dziecka”

♦ Chód gołębi u dzieci

♦ „Terapia MAES – inne podejście terapeutyczne dla dzieci z MPD i zaburzeniami neurorozwojowymi – prezentacja”

♦ Polskie Standaryzowane Testy Integracji Sensorycznej

♦ Przebodźcowanie osób w spektrum – praktyczne wskazówki wyciszania

♦ „Jak wspierać dziecięce poczucie własnej wartości?”

♦ Autyzm i ADHD – rola diety i suplementacji w świetle badań naukowych

♦ Zaburzenia ze spektrum autyzmu – fakty i mity (konferencja naukowa)

♦ Skoliozy – diagnostyka i postępowanie terapeutyczne

♦ Terapia Neurorozwojowa NDT Bobath Basic – tytuł terapeuty NDT Bobath

♦ Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej

♦ Szkolenie wprowadzające do komunikacji alternatywnej AAC

♦ Integracja Sensoryczna, Klinika moduł I

♦ Integracja Sensoryczna, Klinika moduł II

♦ Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci

♦ Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne

♦ Medycyna Ortopedyczna Cyriax OMI, moduł I

♦ Warsztaty dotyczące zastosowania terapii manualnej Kaltenborna–Evjentha w diagnostyce i leczeniu schorzeń układu ruchu

♦ Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (M. Knott Concept), PNF Basic

♦ Aktywność fizyczna kobiet w ciąży

♦ Masaż Shantali

♦ Program Łagodnej Stymulacji Wczesnego Rozwoju CCCC – SKS dla noworodków i niemowląt

 

Posiadam 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobywałam w licznych ośrodkach rehabilitacyjnych.

Czytaj więcej 

mgr Paulina Świderska  - fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Szczegółowy opis wkrótce...

Czytaj więcej 

mgr Edyta Rydzyńska Kosuń - psycholog

Szczegółowy opis wkrótce...

Czytaj więcej 

mgr Justyna Bielica - psycholog, terapeuta wczesnej interwencji

i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

 

 

Nazywam się Justyna i wierzę, że każde dziecko pragnie być zauważone i wysłuchane. Potrzebuje akceptacji, zrozumienia, poczucia bezpieczeństwa oraz indywidualnego podejścia do swoich potrzeb.

Jestem psycholożką, absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Ukończyłam również studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej „Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum oraz opieki nad małym dzieckiem” na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Kursy i szkolenia:

Dbam o swój rozwój zawodowy, systematycznie uczestnicząc w licznych konferencjach, kursach i szkoleniach. Ukończyłam m.in.:

„Wywiad rozwojowy w diagnostyce psychologicznej dzieci i młodzieży” Fundacja Jim

„Autyzm kobiet – zmieniające się wyzwania kliniczne w kontekście rozwojowym” Fundacja Jim

„Zaburzenia więzi” Jagoda Sikora – Regulatio• Kurs 1 stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM)

♦ Sytuacje trudne dla wszystkich - Maria Jędral

 Pakiet wiedzy o depresji dla specjalisty - Jagoda Sikora

 Mam coś więcej do powiedzenia. Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) - Generaacja

 Objawy psychosomatyczne u dzieci i młodzieży - Jagoda Sikora

 Zaparcia nawykowe i moczenie-Karla Orban

 „Zrozumieć Rodzinę: co terapeuta dziecięcy warto, aby wiedział o rodzinie” - Jagoda Sikora- Regulatio

„Dziecko w złości w gabinecie psychologa”; „Kiedy dziecko nie współpracuje”; „Relacje z rówieśnikami i umiejętności społeczne dziecka”; „Dziecko przed ekranem”; „Jak wspierać dziecko w radzeniu sobie z lękiem” Agnieszka Misiak

Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży - Anna Lewandowska Therapy Tools

 „Terapia behawioralna tików” Monika Andrzejewska CTM Centrum Terapii

Kreatywne metody w pracy psychologa i pedagoga-Agnieszka Misiak• Neuroróznorodni 2025 udział w 2-dniowej konferencji Lucky Mind

Autystyczne Umysły w Cyfrowym świecie - udział w 2-dniowej międzynarodowej konferencji

 Fascynujące umysły-niezwykłe spotkania z osobami ze spektrum autyzmu-konferencja szkoleniowa - Synapsis

 Relacyjnie. Kurs online dla profesjonalistów wspierających dzieci w spektrum autyzmu - Małgorzata Stańczyk, Adrian Borowik

 Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów- Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk

 Trener Umiejętności Społecznych TUS SST

 Relacja bez kar i nagród-edycja dla profesjonalistów- Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk

 0-6 Praktycy-Praktykom-konferencja szkoleniowa - Magdalena Komst

 Self-Regulation dla specjalistów - Jagoda Sikora• "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 3 i 4"- Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk- szkolenie sześciomiesięczne on-line 2020

 "ASD-Pierwsze Spotkania Terapeutyczne", "Tralala mówię JA-ECHOLALIA - czy można z niej skorzystać? Sposoby wykorzystania echolalii do komunikacji","TU-tu-się! Odwróć się! Aktywność kształtująca reakcję na imię - Pareo Centrum Terapii Logo-Ped.

 "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 1 i 2" - Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk - szkolenie sześciomiesięczne on-line

 

Posiadam uprawnienia diagnostyczne do stosowania Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 oraz ADOS-2.

 

Doświadczenie zdobywałam, pracując z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi, wspierając rozwój emocjonalny i społeczny dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Na co dzień prowadzę:

♦ indywidualną terapię psychologiczną,

♦ diagnozy i opinie psychologiczne,

♦ konsultacje rodzicielskie,

♦ wsparcie psychologiczne dla rodziców dzieci z trudnościami rozwojowymi.

 

W pracy najważniejsze jest dla mnie dobro dziecka oraz relacja oparta na akceptacji, zrozumieniu i szacunku. Wspieram dzieci w odkrywaniu ich mocnych stron oraz w uczeniu się łagodnej akceptacji własnych słabości.

 

Poza gabinetem można spotkać mnie w lesie lub w parku narodowym z lornetką w dłoni, podziwiającą przyrodę. Bliskie jest mi życie w duchu ekologii i równowagi. W wolnym czasie chętnie słucham podcastów i sięgam po reportaże związane z tymi tematami.

 

Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W czerwcu 2020 roku ukończyłam 1.5 roczne studia podyplomowe "Wczesna interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie - w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem" na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jestem wieloletnią certyfikowaną terapeutką metody EEG-Biofeedback.

 

W pracy psychologa bardzo ważne jest dla mnie zbudowanie z dzieckiem relacji opartej na akceptacji i zrozumieniu. Bliska jest mi praca w nurcie niedyrektywnym, terapia poprzez zabawę pomagająca dziecku poznać i zaakceptować siebie oraz odkryć swoje wewnętrzne mocne strony. Stale poszerzam swoją wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną, aktywnie uczestnicząc w konferencjach, warsztatach, szkoleniach i webinarach. Uwielbiam wyprawy rowerowe, kontakt z przyrodą.

Czytaj więcej 

mgr Marta Szydełko  - terapeuta integracji sensorycznej

 

Nazywam się Marta Winnicka, ukończyłam studia pedagogiczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej (WSM) w Warszawie, zdobywając tytuł licencjacki. Dalszą naukę kontynuuję we Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie, w zakresie specjalizacji terapii pedagogicznej.

Od momentu studiów zaczęłam swoją przygodę w pracy z dziećmi. Od kilku lat spełniam się jako wychowawca w przedszkolu. Jednak moim głównym celem zawodowym jest niesienie pomocy dzieciom. 

Uważam, że dzieci są dla nas wyzwaniem, zagadką. Każde dziecko jest inne i na swój sposób oryginalne, niepowtarzane, dające terapeucie pewnego rodzaju przygodę pracy z nim.

 

Dlatego ukończyłam  kierunek terapii i w dalszym ciągu poszerzam swoją wiedzę poprzez uczestniczenie w kursach i szkoleniach takich jak:

 

♦    Szkolenie - "TUS - Zostań Terapeutą Umiejętności Społecznych",

    Szkolenie - "Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza - terapia - masaż" uzyskując przy tym tytuł Terapeuty ręki,

    Obecnie jestem w trakcie kursu  metody Integracji Sensorycznej

Czytaj więcej 

mgr Karolina Płócienniczak - Założycielka ,,PROGRESSO”, fizjoterapeuta, terapeuta NDT Bobath, terapeuta integracji sensorycznej.

 

Praca z dziećmi daje mi satysfakcję i dużo pozytywnej energii. Lubię prowadzić terapię przez zabawę. Posiadam wieloletnie doświadczenie w intensywnej rehabilitacji dzieci i dorosłych które zdobywałam w wielu wiodących ośrodkach rehabilitacji. Ukończyłam Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach. W rehabilitacji najważniejsze jest dla mnie osiąganie wyznaczonych celów i szczęście moich małych pacjentów oraz ich rodziców.

 Swoją pracę traktuję  jako pasję, którą chce nieustannie rozwijać biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach poszerzających moją wiedzę. Prywatnie mama małej Gosi i Julka, Żona, uwielbiam podróże.

 

Ukończone studia:

    Studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.

    Studia Podyplomowe „Przygotowanie pedagogiczne”

    Studia Podyplomowe ,,Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka”

 

Kursy i szkolenia:

    Osteopatia w pediatrii i neonatologii

    NDT Bobath Baby

    Terapia NDT Bobath dla dzieci

    Tkanki miękkie i plastrowanie dynamiczne w pediatrii

    Terapia i diagnoza integracji sensorycznej I stopnia

    Terapia i diagnoza integracji sensorycznej II stopnia

    Kurs terapii ręki I i II stopnia

    Kinesiotaping

    Analiza chodu

    Skoliozy-diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne

    Kurs masażu Shantala

    Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod 

         porozumiewania się

    Rehabilitacja po urazach stawu kolanowego

    Rehabilitacja po urazach stawu barkowego

pielęgniarka

terapeuci

pomoce

Paulina

Świderska

Edyta

Rydzyńska-Kosuń

Anita

Jurkowska

Anna

Jechna

Karolina

Konieczna

Katarzyna

Świerczyńska

Patrycja

Skibińska

-Gromek

wychowawcy

nasza kadra

 

 

 

 

 

 

Terapeutyczny Punkt Przedszkolny Progresso - Radzymin

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt

Polityka prywatności - RODO

Polityka Cookies

Polityka Cookies / Prywatności

Progresso - Radzymin © 2023• Created by Mainet.pl