NIEPUBLICZNY TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY
NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
NIEPUBLICZNY TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY
Karolina Rosik - pomoc wychowawcy
Więcej informacji wkrótce...
Agnieszka Jeziórska - pomoc wychowawcy
Więcej informacji wkrótce...
Elżbieta Pachulska - pomoc wychowawcy
Więcej informacji wkrótce...
Anna Pałaszewska - pomoc wychowawcy
Więcej informacji wkrótce...
mgr Paulina Michalczyk - wychowawca
Więcej informacji wkrótce...
mgr Katarzyna Świerczyńska - pedagog
Więcej informacji wkrótce...
mgr Kamila Żysko - psycholog
Więcej informacji wkrótce...
mgr Anna Lewicka - pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
Więcej informacji wkrótce...
Małgorzata Rawska - pielęgniarka
Wkrótce więcej informacji...
Aleksandra Balcer - wychowawca
Nazywam się Aleksandra Balcer. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, o kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna.
Praca w naszym przedszkolu przynosi mi mnóstwo satysfakcji, a uśmiech naszych podopiecznych jest największą nagrodą za wysiłek wkładany w pracę.
Szkolenia i webinary w których uczestniczyłam:
♦ Szkolenie AAC
♦ Webinar - MAŁA MOTORYKA - zabawy manipulacyjne w Terapii Ręki
♦ Webinar - Gry i zabawy ruchowe
Agnieszka Pachulska-Ducka - asystent nauczyciela
W 2015 roku ukończyłam Policealne Studium na kierunku Asystent Nauczyciela. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w latach 2015–2017, pracując w Niepublicznym Przedszkolu w Wołominie. Obecnie jestem związana z Przedszkolem PROGRESSO, gdzie pracuję jako asystent nauczyciela.
Praca z dziećmi, szczególnie tymi z zaburzeniami rozwoju, jest moją pasją. Każdy, nawet najmniejszy sukces podopiecznego daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia. Stale pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności, aby jak najlepiej wspierać rozwój najmłodszych.
Szczególnie interesuję się alternatywnymi i wspomagającymi metodami komunikacji (AAC) – w bieżącym roku uczestniczyłam w szkoleniu w tym zakresie. W pracy priorytetem jest dla mnie nauka poprzez zabawę, która wyzwala radość i uśmiech dziecka.
mgr Katarzyna Gerej - wychowawca
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z rozszerzeniem o edukację włączającą. Swoje kompetencje poszerzyłam również o szkolenia z zakresu alternatywnych i wspomagających metod komunikacji.
Praca z dziećmi jest dla mnie źródłem ogromnej radości i satysfakcji. Utwierdziła mnie w przekonaniu, że wybór drogi zawodowej związanej z pedagogiką był właściwy.
W pracy najważniejsze jest dla mnie stworzenie przestrzeni, w której każde dziecko czuje się bezpieczne, ważne i potrzebne. Zawsze kieruję się dobrem dziecka, starając się dostrzegać jego indywidualne potrzeby i zainteresowania. Chcę być nie tylko nauczycielem, ale również przyjacielem – osobą, która wspiera w codziennych wyzwaniach, docenia każdy, nawet najmniejszy sukces i towarzyszy dziecku w odkrywaniu świata.
Prywatnie jestem żoną i mamą czwórki dzieci.
mgr Karolina Konieczna - fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Nazywam się Karolina Konieczna. W 2015 roku ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Rzeszowskim, uzyskując tytuł magistra fizjoterapii. W 2019 roku odbyłam dwustopniowe szkolenie, które uprawniło mnie do prowadzenia terapii integracji sensorycznej.
Swoje doświadczenie i wiedzę poszerzałam poprzez udział w licznych kursach oraz szkoleniach, a przede wszystkim dzięki codziennej pracy z dziećmi borykającymi się z różnorodnymi trudnościami – od zaburzeń ze spektrum autyzmu po wady postawy.
W pracy terapeutycznej najważniejsze są dla mnie nie tylko efekty, ale także uśmiech i radość dziecka. Wierzę, że skuteczna terapia opiera się nie tyle na technice, ile na budowaniu relacji opartej na zaufaniu. Cierpliwość oraz małe kroki, które prowadzą do wielkich zmian, stanowią fundament mojego podejścia zawodowego.
Szkoły:
♦ Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, Wydział Fizjoterapii i Pedagogiki – studia podyplomowe, Przygotowanie pedagogiczne (październik 2015 – styczeń 2017)
♦ Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Medyczny – studia II stopnia, magister fizjoterapii (październik 2013 – wrzesień 2015)
♦ Wyższa Szkoła Mazowiecka, Wydział Medyczny – studia I stopnia, licencjat fizjoterapii (październik 2009 – lipiec 2012)
Kursy i szkolenia:
♦ Anatomy Trains Structure&Functions, Thomas Myers’ & James Earls• Autyzm Teoria i Praktyka oraz Komunikacja w Autyzmie
♦ Balance Taping Therapy – podstawowy
♦ Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
♦ Model Zintegrowanego Wsparcia będącego modyfikacją Systemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod Alternatywnej Komunikacji (AAC)
♦ Neurorozwojowa Diagnostyka i Rehabilitacja Niemowląt i Dzieci Starszych
♦ Ocena neurorozwojowa dziecka i przykłady postępowania Fizjoterapeutycznego
♦ Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
♦ Rozwijanie kompetencji społecznych dziecka z autyzmem oraz rozwijanie kompetencji komunikacyjnych dziecka z autyzmem – praktyczne wykorzystanie wybranych technik i metod
♦ Skolioza – Diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne
♦ Stopa jako Fundament Narządu Ruchu – Badanie, Terapia, Korekcja
♦ Szkolenie I stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
♦ Szkolenie II stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
♦ Kompleksowe szkolenie AAC – poziom I. Komunikacja wspomagająca i alternatywna w podejściu opartym na wspomaganym przekazie językowym
mgr Anna Jechna – neurologopeda, pedagog specjalny
Jestem neurologopedą oraz pedagogiem specjalnym. Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki specjalnej ze specjalizacją logopedia i pedagogika wczesnoszkolna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, a także studia podyplomowe z neurologopedii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując w przedszkolach, szkole, przychodni rehabilitacyjnej dla dzieci i młodzieży oraz w poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
Pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, m.in. z osobami z dyslalią, zaburzeniami mowy o podłożu neurologicznym, opóźnionym rozwojem mowy, ze spektrum autyzmu, niepłynnością mówienia, rozszczepem podniebienia czy dysleksją.
W pracy stawiam na podejście holistyczne, uwzględniające współpracę z innymi specjalistami oraz otoczeniem dziecka. Dużą wagę przykładam do własnego rozwoju, systematycznie uczestnicząc w kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych z zakresu logopedii, pedagogiki oraz psychologii dziecięcej.
Wybrane kursy i szkolenia:
♦ „Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) cz.1
♦ „Praca z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera w przedszkolu”
♦ „Terapia dziecka z rozszczepem oraz elektrostymulacja w logopedii”
♦ „Dzieci wysoko wrażliwe”• „Zaburzenia obsesyjno–kompulsywne u dzieci”
♦ „Współpraca z rodzicem dziecka z ASD”
♦ „Jak pracować z uczniem ze spektrum autyzmu?”• „Autyzm u dziewcząt”
♦ „Bajkoterapia a wspieranie rozwoju emocjonalno–społecznego dziecka”
♦ „Dziecko z mutyzmem wybiórczym”
♦ „Terapia ręki i stopy I i II stopnia”
♦ „Małe dziecko w spektrum autyzmu – perspektywa logopedy, psychologa i rodzica”
♦ „Emisja głosu”
♦ „Dysleksja a specyficzne zaburzenia językowe (DLD). Wyzwania dla diagnozy i terapii”
♦ „Barwni i wyjątkowi – ADHD u dzieci”
♦ „Kompleksowe szkolenie AAC – poziom I”
♦ „Ankyloglosja krok po kroku. Diagnoza wędzidełek jamy ustnej”
mgr Marta Juńczyk - pedagog, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, trener integracji bilateralnej
Jestem terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej oraz trenerem integracji bilateralnej. Tytuł magistra uzyskałam na Uniwersytecie Warszawskim, a stopień nauczyciela mianowanego zdobyłam w toku pracy zawodowej. Studia podyplomowe ukończyłam w Centrum Integracji Sensorycznej oraz w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie na kierunku Terapia i Diagnoza Integracji Sensorycznej.
Od tego czasu zawodowo wspieram dzieci od 2,5 roku życia, które mierzą się z różnymi wyzwaniami rozwojowymi, takimi jak:
♦ trudności w zakresie przetwarzania procesów integracji sensorycznej,
♦ spektrum autyzmu,
♦ dyspraksja,
♦ opóźniony rozwój mowy,
♦ choroby genetyczne.
Systematycznie poszerzam swoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach, kursach i sympozjach, aby pracować zgodnie z najnowszą wiedzą i osiągnięciami w dziedzinie terapii.
Wybrane szkolenia, kursy i konferencje:
♦ Cykl kursów on-line w zakresie pracy z powięzią, m.in. Manualne uwalnianie powięziowe oraz Stretching powięziowy (Daniel Kawka – Akademia Terapii)
♦ Kurs on-line Autoterapia nerwu błędnego (Daniel Kawka – Akademia Terapii)
♦ Kompleksowe szkolenie AAC – moduł I (Paulina Rutka)
♦ Konferencja Zaburzenia ze spektrum autyzmu – fakty i mity (Szkoła Zdrowia Publicznego CMKP, Warszawa)
♦ XV Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Stosowana Analiza Zachowania z perspektywy naukowca, praktyka i rodzica (Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka)
♦ Szkolenie on-line Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym – formy pracy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe (mgr Izabela Gelleta)
♦ Międzynarodowy tytuł providera – terapeuty integracji bilateralnej wg metody Sheili Dobie OBE
♦ Szkolenie Wyciąganie wniosków z obserwacji. Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy (dr Iwona Palicka)
♦ Projekt Proces Wspomagania Kompetencji Kluczowych (ProcessTeam)
♦ Cykl Akademii Terapeuty Karmienia (Agata Kalina)
♦ Praca nad trudnymi zachowaniami w oparciu o techniki stosowanej analizy zachowania (Magdalena Szymańska)
♦ Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) w podejściu wspomaganego przekazu językowego (Katarzyna Włodarczyk)
♦ Sympozjum ISPO Polska – Postępy w terapii MPDZ. Nowe technologie
♦ Sympozjum Instytutu Wspierania Rozwoju Dziecka w Gdańsku – Włączanie osób w spektrum autyzmu w życie społeczne
W pracy terapeutycznej dużą wagę przywiązuję do uważnej obserwacji – to ona pozwala mi rzetelnie ocenić zachowania i umiejętności ruchowe dziecka oraz zrozumieć stopień integracji jego zmysłów. Równie istotna jest dla mnie relacja pełna empatii i szacunku, która daje dziecku poczucie bezpieczeństwa i otwiera drogę do prawdziwej współpracy.
Głęboko wierzę w potencjał neuroplastyczności mózgu – to właśnie ona sprawia, że wspólnie z moimi małymi pacjentami możemy osiągać znaczące efekty terapeutyczne. Każdy krok naprzód mojego podopiecznego jest dla mnie źródłem radości i satysfakcji.
mgr Anita Jurkowska - logopeda
Nazywam się Anita Jurkowska i w Progresso pracuję jako logopeda. Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna (studia I i II stopnia) oraz studiów podyplomowych z Neurologopedii Dzieci i Dorosłych na Uczelni Biznesu i Nauk Stosowanych „Varsovia”.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w trakcie licznych praktyk w szpitalach, poradniach, szkołach i przedszkolach. Od pięciu lat pracuję z dziećmi z różnorodnymi wyzwaniami rozwojowymi, m.in. z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), dyslalią, apraksją mowy, opóźnionym rozwojem mowy, afazją oraz NMPK.
Regularnie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i kursach specjalistycznych. „Ważniejsze jest poznanie, JAKI pacjent ma chorobę, niż JAKĄ chorobę ma pacjent.”— William Osler
W swojej pracy kieruję się podejściem holistycznym. Dla mnie każdy pacjent to całość – nie tylko objawy czy trudności. W terapii staram się dostrzegać mocne strony dziecka, aby poprzez nie rozwijać i wzmacniać obszary wymagające wsparcia. Łączę różne metody i rozwiązania, dostosowując je do indywidualnych potrzeb.
Moje główne zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół:
♦ terapii małego dziecka z ASD,
♦ zaburzeń traktu ustno-twarzowego,
♦ apraksji mowy,
♦ opóźnionego rozwoju mowy.
♦ Opóźnienia rozwoju mowy – teoria i praktyka; prowadząca: dr Iwona Michalak-Widera
♦ Połykanie i pozycja spoczynkowa języka; prowadząca: dr Iwona Michalak-Widera
♦ Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie Ewelina Mendela-Kwoczek
♦ Kurs Akademia Logopedy- ,,Diagnoza i terapia miofunkcjonalna”- Aleksandra Rosińska
♦ Trening Żywienia - Fundacja Pomoc Autyzm
♦ Podstawy Terapii Behawioralnej dziecka z autyzmem - Magdalena Szymańska
♦ Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie - Aleksandra Rosińska
♦ Miobobo- Niemowlak u logopedy cz.2
♦ Innowacyjne Metody Elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii - Ewa Wojewoda i Aleksandra Kaczyńska
♦ Kompleksowe szkolenie AAC. Poziom I - fundacja GenerAACja
mgr Patrycja Skibińska-Gromek - fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Jestem magistrem fizjoterapii, terapeutą NDT Bobath oraz diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej. Od początku swojej drogi zawodowej związana jestem z rehabilitacją pediatryczną. Pracuję z dziećmi z opóźnieniem psychoruchowym, deficytami układu nerwowego, zespołami genetycznymi, zaburzeniami kontroli posturalnej i motorycznej, a także z niepełnosprawnością sprzężoną i całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Szczególnym wyzwaniem i jednocześnie ważnym obszarem mojej pracy jest terapia dzieci rozwijających się w spektrum autyzmu.
W codziennej praktyce na pierwszym miejscu stawiam komfort dziecka oraz rodzica. Formy i metody rehabilitacji dobieram do indywidualnych możliwości psychofizycznych, koncentrując się na mocnych stronach dziecka. Kluczowe znaczenie w procesie terapeutycznym ma dla mnie współpraca z rodzicami oraz specjalistami z innych dziedzin.
Nieustannie poszerzam swoje umiejętności, biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach.
Kursy i szkolenia:
♦ Kompleksowe szkolenie AAC - poziom II
♦ Kompleksowe szkolenie AAC - poziom I
♦ Chód na palcach u dzieci
♦ „Jak korygować wady stóp u dzieci?”
♦ „Otwarta buzia u dziecka”
♦ Chód gołębi u dzieci
♦ „Terapia MAES – inne podejście terapeutyczne dla dzieci z MPD i zaburzeniami neurorozwojowymi – prezentacja”
♦ Polskie Standaryzowane Testy Integracji Sensorycznej
♦ Przebodźcowanie osób w spektrum – praktyczne wskazówki wyciszania
♦ „Jak wspierać dziecięce poczucie własnej wartości?”
♦ Autyzm i ADHD – rola diety i suplementacji w świetle badań naukowych
♦ Zaburzenia ze spektrum autyzmu – fakty i mity (konferencja naukowa)
♦ Skoliozy – diagnostyka i postępowanie terapeutyczne
♦ Terapia Neurorozwojowa NDT Bobath Basic – tytuł terapeuty NDT Bobath
♦ Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej
♦ Szkolenie wprowadzające do komunikacji alternatywnej AAC
♦ Integracja Sensoryczna, Klinika moduł I
♦ Integracja Sensoryczna, Klinika moduł II
♦ Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci
♦ Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
♦ Medycyna Ortopedyczna Cyriax OMI, moduł I
♦ Warsztaty dotyczące zastosowania terapii manualnej Kaltenborna–Evjentha w diagnostyce i leczeniu schorzeń układu ruchu
♦ Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (M. Knott Concept), PNF Basic
♦ Aktywność fizyczna kobiet w ciąży
♦ Masaż Shantali
♦ Program Łagodnej Stymulacji Wczesnego Rozwoju CCCC – SKS dla noworodków i niemowląt
Posiadam 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobywałam w licznych ośrodkach rehabilitacyjnych.
mgr Paulina Świderska - fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Szczegółowy opis wkrótce...
mgr Edyta Rydzyńska Kosuń - psycholog
Szczegółowy opis wkrótce...
mgr Justyna Bielica - psycholog, terapeuta wczesnej interwencji
i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Nazywam się Justyna i wierzę, że każde dziecko pragnie być zauważone i wysłuchane. Potrzebuje akceptacji, zrozumienia, poczucia bezpieczeństwa oraz indywidualnego podejścia do swoich potrzeb.
Jestem psycholożką, absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Ukończyłam również studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej „Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum oraz opieki nad małym dzieckiem” na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Kursy i szkolenia:
Dbam o swój rozwój zawodowy, systematycznie uczestnicząc w licznych konferencjach, kursach i szkoleniach. Ukończyłam m.in.:
♦ „Wywiad rozwojowy w diagnostyce psychologicznej dzieci i młodzieży” Fundacja Jim
♦ „Autyzm kobiet – zmieniające się wyzwania kliniczne w kontekście rozwojowym” Fundacja Jim
♦ „Zaburzenia więzi” Jagoda Sikora – Regulatio• Kurs 1 stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM)
♦ Sytuacje trudne dla wszystkich - Maria Jędral
♦ Pakiet wiedzy o depresji dla specjalisty - Jagoda Sikora
♦ Mam coś więcej do powiedzenia. Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) - Generaacja
♦ Objawy psychosomatyczne u dzieci i młodzieży - Jagoda Sikora
♦ Zaparcia nawykowe i moczenie-Karla Orban
♦ „Zrozumieć Rodzinę: co terapeuta dziecięcy warto, aby wiedział o rodzinie” - Jagoda Sikora- Regulatio
♦„Dziecko w złości w gabinecie psychologa”; „Kiedy dziecko nie współpracuje”; „Relacje z rówieśnikami i umiejętności społeczne dziecka”; „Dziecko przed ekranem”; „Jak wspierać dziecko w radzeniu sobie z lękiem” Agnieszka Misiak
♦Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży - Anna Lewandowska Therapy Tools
♦ „Terapia behawioralna tików” Monika Andrzejewska CTM Centrum Terapii
♦Kreatywne metody w pracy psychologa i pedagoga-Agnieszka Misiak• Neuroróznorodni 2025 udział w 2-dniowej konferencji Lucky Mind
♦Autystyczne Umysły w Cyfrowym świecie - udział w 2-dniowej międzynarodowej konferencji
♦ Fascynujące umysły-niezwykłe spotkania z osobami ze spektrum autyzmu-konferencja szkoleniowa - Synapsis
♦ Relacyjnie. Kurs online dla profesjonalistów wspierających dzieci w spektrum autyzmu - Małgorzata Stańczyk, Adrian Borowik
♦ Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów- Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk
♦ Trener Umiejętności Społecznych TUS SST
♦ Relacja bez kar i nagród-edycja dla profesjonalistów- Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk
♦ 0-6 Praktycy-Praktykom-konferencja szkoleniowa - Magdalena Komst
♦ Self-Regulation dla specjalistów - Jagoda Sikora• "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 3 i 4"- Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk- szkolenie sześciomiesięczne on-line 2020
♦ "ASD-Pierwsze Spotkania Terapeutyczne", "Tralala mówię JA-ECHOLALIA - czy można z niej skorzystać? Sposoby wykorzystania echolalii do komunikacji","TU-tu-się! Odwróć się! Aktywność kształtująca reakcję na imię - Pareo Centrum Terapii Logo-Ped.
♦ "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 1 i 2" - Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk - szkolenie sześciomiesięczne on-line
Posiadam uprawnienia diagnostyczne do stosowania Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 oraz ADOS-2.
Doświadczenie zdobywałam, pracując z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi, wspierając rozwój emocjonalny i społeczny dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Na co dzień prowadzę:
♦ indywidualną terapię psychologiczną,
♦ diagnozy i opinie psychologiczne,
♦ konsultacje rodzicielskie,
♦ wsparcie psychologiczne dla rodziców dzieci z trudnościami rozwojowymi.
W pracy najważniejsze jest dla mnie dobro dziecka oraz relacja oparta na akceptacji, zrozumieniu i szacunku. Wspieram dzieci w odkrywaniu ich mocnych stron oraz w uczeniu się łagodnej akceptacji własnych słabości.
Poza gabinetem można spotkać mnie w lesie lub w parku narodowym z lornetką w dłoni, podziwiającą przyrodę. Bliskie jest mi życie w duchu ekologii i równowagi. W wolnym czasie chętnie słucham podcastów i sięgam po reportaże związane z tymi tematami.
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W czerwcu 2020 roku ukończyłam 1.5 roczne studia podyplomowe "Wczesna interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie - w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem" na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jestem wieloletnią certyfikowaną terapeutką metody EEG-Biofeedback.
W pracy psychologa bardzo ważne jest dla mnie zbudowanie z dzieckiem relacji opartej na akceptacji i zrozumieniu. Bliska jest mi praca w nurcie niedyrektywnym, terapia poprzez zabawę pomagająca dziecku poznać i zaakceptować siebie oraz odkryć swoje wewnętrzne mocne strony. Stale poszerzam swoją wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną, aktywnie uczestnicząc w konferencjach, warsztatach, szkoleniach i webinarach. Uwielbiam wyprawy rowerowe, kontakt z przyrodą.
mgr Marta Szydełko - terapeuta integracji sensorycznej
Nazywam się Marta Winnicka, ukończyłam studia pedagogiczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej (WSM) w Warszawie, zdobywając tytuł licencjacki. Dalszą naukę kontynuuję we Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie, w zakresie specjalizacji terapii pedagogicznej.
Od momentu studiów zaczęłam swoją przygodę w pracy z dziećmi. Od kilku lat spełniam się jako wychowawca w przedszkolu. Jednak moim głównym celem zawodowym jest niesienie pomocy dzieciom.
Uważam, że dzieci są dla nas wyzwaniem, zagadką. Każde dziecko jest inne i na swój sposób oryginalne, niepowtarzane, dające terapeucie pewnego rodzaju przygodę pracy z nim.
Dlatego ukończyłam kierunek terapii i w dalszym ciągu poszerzam swoją wiedzę poprzez uczestniczenie w kursach i szkoleniach takich jak:
♦ Szkolenie - "TUS - Zostań Terapeutą Umiejętności Społecznych",
♦ Szkolenie - "Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza - terapia - masaż" uzyskując przy tym tytuł Terapeuty ręki,
♦ Obecnie jestem w trakcie kursu metody Integracji Sensorycznej
mgr Karolina Płócienniczak - Założycielka ,,PROGRESSO”, fizjoterapeuta, terapeuta NDT Bobath, terapeuta integracji sensorycznej.
Praca z dziećmi daje mi satysfakcję i dużo pozytywnej energii. Lubię prowadzić terapię przez zabawę. Posiadam wieloletnie doświadczenie w intensywnej rehabilitacji dzieci i dorosłych które zdobywałam w wielu wiodących ośrodkach rehabilitacji. Ukończyłam Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach. W rehabilitacji najważniejsze jest dla mnie osiąganie wyznaczonych celów i szczęście moich małych pacjentów oraz ich rodziców.
Swoją pracę traktuję jako pasję, którą chce nieustannie rozwijać biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach poszerzających moją wiedzę. Prywatnie mama małej Gosi i Julka, Żona, uwielbiam podróże.
Ukończone studia:
♦ Studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.
♦ Studia Podyplomowe „Przygotowanie pedagogiczne”
♦ Studia Podyplomowe ,,Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka”
Kursy i szkolenia:
♦ Osteopatia w pediatrii i neonatologii
♦ NDT Bobath Baby
♦ Terapia NDT Bobath dla dzieci
♦ Tkanki miękkie i plastrowanie dynamiczne w pediatrii
♦ Terapia i diagnoza integracji sensorycznej I stopnia
♦ Terapia i diagnoza integracji sensorycznej II stopnia
♦ Kurs terapii ręki I i II stopnia
♦ Kinesiotaping
♦ Analiza chodu
♦ Skoliozy-diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne
♦ Kurs masażu Shantala
♦ Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod
porozumiewania się
♦ Rehabilitacja po urazach stawu kolanowego
♦ Rehabilitacja po urazach stawu barkowego
pielęgniarka
terapeuci
pomoce
wychowawcy
nasza kadra
Terapeutyczny Punkt Przedszkolny Progresso - Radzymin
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt
Polityka prywatności - RODO
Polityka Cookies
Polityka Cookies / Prywatności
Progresso - Radzymin © 2023• Created by Mainet.pl