NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
NIEPUBLICZNY TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY
mgr Justyna Bieniek
- psycholog
mgr Iga Karpińska-Obuchowicz
- pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
mgr Marta Juńczyk
- pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
mgr Anna Lewicka
- pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
mgr Edyta Rydzyńska-Kosuń
- fizjoterapeuta, psycholog
mgr Anita Jurkowska
- logopeda
mgr Paulina Świderska
- fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
mgr Aleksandra Żulińska-Sulejewska
- neurologopeda
mgr Patrycja Skibińska-Gromek
- terapeuta integracji sensorycznej
Agnieszka Jeziórska
- pomoc wychowawcy
Anna Pałaszewska
- pomoc wychowawcy
Agnieszka Ducka
- pomoc wychowawcy
Elżbieta Pachulska
- pomoc wychowawcy
mgr Paulina Michalczyk
-wychowawca
mgr Marta Szydełko - wychowawca
Nazywam się Marta Winnicka, ukończyłam studia pedagogiczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej (WSM) w Warszawie, zdobywając tytuł licencjacki. Dalszą naukę kontynuuję we Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie, w zakresie specjalizacji terapii pedagogicznej.
Od momentu studiów zaczęłam swoją przygodę w pracy z dziećmi. Od kilku lat spełniam się jako wychowawca w przedszkolu. Jednak moim głównym celem zawodowym jest niesienie pomocy dzieciom. Uważam, że dzieci są dla nas wyzwaniem, zagadką. Każde dziecko jest inne i na swój sposób oryginalne, niepowtarzane, dające terapeucie pewnego rodzaju przygodę pracy z nim.
Dlatego ukończyłam kierunek terapii i w dalszym ciągu poszerzam swoją wiedzę poprzez uczestniczenie w kursach i szkoleniach takich jak:
♦ Szkolenie - "TUS - Zostań Terapeutą Umiejętności Społecznych",
♦ Szkolenie - "Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza - terapia - masaż" uzyskując przy tym tytuł Terapeuty ręki,
♦ Obecnie jestem w trakcie kursu metody Integracji Sensorycznej
mgr Justyna Bielica - psycholog, terapeuta wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W czerwcu 2020 roku ukończyłam 1.5 roczne studia podyplomowe "Wczesna interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie - w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem" na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jestem wieloletnią certyfikowaną terapeutką metody EEG-Biofeedback.
W pracy psychologa bardzo ważne jest dla mnie zbudowanie z dzieckiem relacji opartej na akceptacji i zrozumieniu. Bliska jest mi praca w nurcie niedyrektywnym, terapia poprzez zabawę pomagająca dziecku poznać i zaakceptować siebie oraz odkryć swoje wewnętrzne mocne strony. Stale poszerzam swoją wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną, aktywnie uczestnicząc w konferencjach, warsztatach, szkoleniach i webinarach. Uwielbiam wyprawy rowerowe, kontakt z przyrodą.
Kursy i szkolenia:
♦ 2020.09-2020.11 "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 2" - Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk- szkolenie trzymiesięczne on-line
♦ 2020.07 "Ty-tu-sie! Odwróć się! Aktywność kształtująca reakcję na imię" - Pareo
Centrum Terapii Logo-Ped.
♦ 2020.07 "Tralala mówię JA-ECHOLALIA - czy można z niej skorzystać? Sposoby
wykorzystania echolalii do komunikacji" - Pareo Centrum Terapii Logo-Ped.
♦ 2020.04-2020.07 "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 1"- - Agnieszka Stein,
Małgorzata Stańczyk- szkolenie trzymiesięczne on-line
♦ 2020.02 Szkolenie PECS Poziom 1
♦ 2020.01 Uprawnienia diagnostyczne - Skala Inteligencji Stanford-Binet 5
♦ 2020.06 "Klucz do uczenia się" - kurs z Programu Rozwoju Poznawczego (APS)
♦ 2020.04 "ASD-Pierwsze Spotkania Terapeutyczne" - Pareo Centrum Terapii Logo-Ped.
♦ 2020.06 Ergoterapia - terapia ręki w rozwoju małego dziecka (APS)
♦ 2019.06 Metoda Werbotonalna w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej cz.I - 20h (APS)
♦ 2019.10 SensoPaka - metody i formy pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi z wykorzystaniem płyt SensoPaki i Platformy Rezonansowej - 15h (APS)
♦ 2019.09 Neurorozwojowa metoda Castillo-Moralesa w postępowaniu terapeutycznym i wczesnej stymulacji rozwoju małego dziecka - warsztaty - 20h (APS)
♦ 2018.03 Nadużycia seksualne wśród dzieci – rozpoznawanie i pomoc psychologiczna
(Akademia PSYCHE – Polskie Towarzystwo Psychologiczne)
♦ 2017.10-11 Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się osób niemówiących (AAC)– 40h
♦ 2017.08 "Dobre relacje fundamentem terapii i edukacji"-Elementy metodyki pracy z grupą w podejściu relacyjnym z wyk. Wideotreningu Komunikacji - 16h Fundacja PLUS
♦ 2017.07 Terapia ręki I i II stopnia - Centrum Szkoleniowe SOYER
♦ 2015 / 2016 Kurs Terapeuty EEG Biofeedback (I i II stopnia) AKSON
mgr Katarzyna Glazer - neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji, pedagog specjalny.
Pracuję jako neurologopeda w poradni i przedszkolu niepublicznym „Progresso". Obecnie pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, niedosłuchem, zaburzeniami koncentracji. Prowadzę również terapię logopedyczną z dziećmi z dyslalią, niedokształceniem mowy pochodzenia korowego, opóźnionym rozwojem mowy.
Zdobyłam 6- letnie doświadczenie pracując w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych oraz w przedszkolu terapeutycznym i poradni. Poza pracą i zabawą z dziećmi uwielbiam muzykę i podróże. Często łączę pasje z terapią wprowadzając do terapii elementy muzykoterapii.
Wykształcenie:
♦ 2019: ukończone Podyplomowe Studia Neurologopedii Klinicznej z Wczesną
Interwencją Logopedyczną, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
♦ 2016: ukończone studia magisterskie na kierunku Pedagogika specjalna, specjalność: Logopedia, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
♦ 2012: ukończone studia licencjackie na kierunku Pedagogika specjalna, specjalności: Logopedia oraz Pedagogika wczesnoszkolna, Akademia
Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Kursy i szkolenia:
♦ Kurs „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa”, Wrocław 2019
♦ Szkolenie „Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym”, Warszawa 2019
♦ Szkolenie „Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej” cz. 1”, Wrocław 2019
♦ Szkolenie „Współpraca ortodonty i logopedy w terapii osób z zaburzeniami czynnościowymi układu stomatognatycznego - diagnoza, planowanie i prowadzenie terapii”, Warszawa 2017
♦ Szkolenie „Terapia dziecka z autyzmem”, Warszawa 2017
♦ Szkolenie „Logopedyczno - psychologiczna metoda terapii jąkania u dzieci”, Warszawa 2014
Aleksandra Balcer - wychowawca
Nazywam się Aleksandra Balcer. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, o kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna.
Praca w naszym przedszkolu przynosi mi mnóstwo satysfakcji, a uśmiech naszych podopiecznych jest największą nagrodą za wysiłek wkładany w pracę.
Szkolenia i webinary w których uczestniczyłam:
♦ Szkolenie ACC
♦ Webinar - MAŁA MOTORYKA - zabawy manipulacyjne w Terapii Ręki
♦ Webinar - Gry i zabawy ruchowe
mgr Weronika Dziemianowicz - fizjoterapeuta, osteopata.
Jestem fizjoterapeutką, mającą duże doświadczenie w zakresie rehabilitacji ortopedycznej, związanej ze stanami bólowymi i pourazowymi kręgosłupa i kończyn.
Podstawą mojej pracy jest terapia manualna, którą uzupełniam ćwiczeniami. Skuteczność moich zabiegów, związana jest z holistycznym podejściem do człowieka. Traktuje ciało ludzkie jako złożoną całość, szukając pierwotnych przyczyn dolegliwości i dysfunkcji.
Wykształcenie:
2010 – 2013 Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie - kierunek fizjoterapia, studia licencjackie I stopnia
2013 – 2015 Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie - kierunek fizjoterapia, studia magisterskie II stopnia
W 2014 roku rozpoczęłam studia z osteopatii w Osteon w Konstancinie. Na studiach z osteopatii poznałam wiele technik osteopatycznych, które wykorzystuję do leczenia swoich pacjentów.
Stosuję techniki :
♦ D.O Thierry Colot techniki osteopatyczne / strukturalne ( energi mięśniowej i HVBA) w stanach ostrych i dyskowych.
♦ D.O Jean- Jacques Debroux techniki powięźiowe/ funkcjonalne tkanek miękkich, techniki Sutherlanda, Sjovitza FPR, punkty Jonesa w leczeniu stawów kręgosłupa, stawów obwodowych i dysfunkcji trzewnych.
♦ D.O Agnieszka Gawryszewska Anatomia Palpacyjna - stosuje w diagnostyce.
Uwielbiam chodzić po górach. Kocham nasze polskie Tatry. Nie nudzi mi się przemierzanie tych samych przełęczy i grani, bo w każdej porze roku są inne. W wolnym czasie lubię czytać książki o tematyce historycznej.
Agnieszka Pachulska-Ducka - asystent nauczyciela
Wykształcenie:
♦ W 2015 roku ukończyłam Policealne Studium o kierunku "Asystent Nauczyciela".
Doświadczenie:
Doświadczenie zdobyłam pracując w Niepublicznym Przedszkolu w Wołominie w latach 2015-2017.
Pracuję w Przedszkolu "PROGRESSO" jako asystent nauczyciela. Praca z małymi dziećmi z zaburzeniami rozwoju to moja pasja, a każdy sukces małego człowieka daje mi poczucie satysfakcji i spełnienia. Wciąż pogłębiam swoją wiedzę.
Interesuję się alternatywnymi i wspomagającymi metodami komunikacji (ACC) - w obecnym roku uczestniczyłam w szkoleniu w tym zakresie. Priorytetem dla mnie jest nauka przez zabawę i z uśmiechem na buzi dziecka.
Małgorzata Rawska - pielęgniarka
mgr Katarzyna Gerej - wychowawca
Wykształcenie:
Ukończone studia magisterskie pedagogiczne, kierunek edukacja szkolna i przedszkolna wraz z edukacją włączającą.
Szkolenia:
Alternatywne i wspomagające metody komunikacji
Praca z dziećmi daje mi ogromną radość i satysfakcję. Ukończenie studiów z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że był to dobry wybór.
Moim celem jest stworzenie takiej przestrzeni, w której dzieci będą czuły się bezpieczne i szczęśliwe, w której każdy będzie ważny i potrzebny. W swojej pracy zawsze kieruję się dobrem dziecka. Staram się dostrzegać jego indywidualne potrzeby oraz zainteresowania. Pragnę być dla dzieci nie tylko pedagogiem ale także przyjacielem, który wesprze w codziennych zmaganiach z rzeczywistością, cieszy się z każdego sukcesu i osiągnięcia, choćby najmniejszego celu. Prywatnie jestem żoną i mamą czwórki dzieci.
mgr Marta Winnicka - wychowawca
Nazywam się Marta Winnicka, ukończyłam studia pedagogiczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej (WSM) w Warszawie, zdobywając tytuł licencjacki. Dalszą naukę kontynuuję we Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie, w zakresie specjalizacji terapii pedagogicznej.
Od momentu studiów zaczęłam swoją przygodę w pracy z dziećmi. Od kilku lat spełniam się jako wychowawca w przedszkolu. Jednak moim głównym celem zawodowym jest niesienie pomocy dzieciom. Uważam, że dzieci są dla nas wyzwaniem, zagadką. Każde dziecko jest inne i na swój sposób oryginalne, niepowtarzane, dające terapeucie pewnego rodzaju przygodę pracy z nim.
Dlatego ukończyłam kierunek terapii i w dalszym ciągu poszerzam swoją wiedzę poprzez uczestniczenie w kursach i szkoleniach takich jak:
♦ Szkolenie - "TUS - Zostań Terapeutą Umiejętności Społecznych",
♦ Szkolenie - "Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza - terapia - masaż" uzyskując przy tym tytuł Terapeuty ręki,
♦ Obecnie jestem w trakcie kursu metody Integracji Sensorycznej
mgr Justyna Bielica - psycholog, terapeuta wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W czerwcu 2020 roku ukończyłam 1.5 roczne studia podyplomowe "Wczesna interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie - w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem" na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jestem wieloletnią certyfikowaną terapeutką metody EEG-Biofeedback.
W pracy psychologa bardzo ważne jest dla mnie zbudowanie z dzieckiem relacji opartej na akceptacji i zrozumieniu. Bliska jest mi praca w nurcie niedyrektywnym, terapia poprzez zabawę pomagająca dziecku poznać i zaakceptować siebie oraz odkryć swoje wewnętrzne mocne strony. Stale poszerzam swoją wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną, aktywnie uczestnicząc w konferencjach, warsztatach, szkoleniach i webinarach. Uwielbiam wyprawy rowerowe, kontakt z przyrodą.
Kursy i szkolenia:
♦ 2020.09-2020.11 "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 2" - Agnieszka Stein, Małgorzata Stańczyk- szkolenie trzymiesięczne on-line
♦ 2020.07 "Ty-tu-sie! Odwróć się! Aktywność kształtująca reakcję na imię" - Pareo
Centrum Terapii Logo-Ped.
♦ 2020.07 "Tralala mówię JA-ECHOLALIA - czy można z niej skorzystać? Sposoby
wykorzystania echolalii do komunikacji" - Pareo Centrum Terapii Logo-Ped.
♦ 2020.04-2020.07 "Szkoła Konsultacji dla psychologów Moduł 1"- - Agnieszka Stein,
Małgorzata Stańczyk- szkolenie trzymiesięczne on-line
♦ 2020.02 Szkolenie PECS Poziom 1
♦ 2020.01 Uprawnienia diagnostyczne - Skala Inteligencji Stanford-Binet 5
♦ 2020.06 "Klucz do uczenia się" - kurs z Programu Rozwoju Poznawczego (APS)
♦ 2020.04 "ASD-Pierwsze Spotkania Terapeutyczne" - Pareo Centrum Terapii Logo-Ped.
♦ 2020.06 Ergoterapia - terapia ręki w rozwoju małego dziecka (APS)
♦ 2019.06 Metoda Werbotonalna w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
cz.I - 20h (APS)
♦ 2019.10 SensoPaka - metody i formy pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi z
wykorzystaniem płyt SensoPaki i Platformy Rezonansowej - 15h (APS)
♦ 2019.09 Neurorozwojowa metoda Castillo-Moralesa w postępowaniu terapeutycznym i
wczesnej stymulacji rozwoju małego dziecka - warsztaty - 20h (APS)
♦ 2018.03 Nadużycia seksualne wśród dzieci – rozpoznawanie i pomoc psychologiczna
(Akademia PSYCHE – Polskie Towarzystwo Psychologiczne)
♦ 2017.10-11 Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się osób
niemówiących (AAC)– 40h
♦ 2017.08 "Dobre relacje fundamentem terapii i edukacji"-Elementy metodyki pracy z grupą w podejściu relacyjnym z wyk. Wideotreningu Komunikacji - 16h Fundacja PLUS
♦ 2017.07 Terapia ręki I i II stopnia - Centrum Szkoleniowe SOYER
♦ 2015 / 2016 Kurs Terapeuty EEG Biofeedback (I i II stopnia) AKSON
mgr Katarzyna Łukasik - neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji, pedagog specjalny.
Pracuję jako neurologopeda w poradni i przedszkolu niepublicznym „Progresso". Obecnie pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, niedosłuchem, zaburzeniami koncentracji. Prowadzę również terapię logopedyczną z dziećmi z dyslalią, niedokształceniem mowy pochodzenia korowego, opóźnionym rozwojem mowy.
Zdobyłam 6- letnie doświadczenie pracując w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych oraz w przedszkolu terapeutycznym i poradni. Poza pracą i zabawą z dziećmi uwielbiam muzykę i podróże. Często łączę pasje z terapią wprowadzając do terapii elementy muzykoterapii.
Wykształcenie:
♦ 2019: ukończone Podyplomowe Studia Neurologopedii Klinicznej z Wczesną
Interwencją Logopedyczną, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we
Wrocławiu
♦ 2016: ukończone studia magisterskie na kierunku Pedagogika specjalna,
specjalność: Logopedia, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii
Grzegorzewskiej w Warszawie
♦ 2012: ukończone studia licencjackie na kierunku Pedagogika specjalna,
specjalności: Logopedia oraz Pedagogika wczesnoszkolna, Akademia
Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Kursy i szkolenia:
♦ Kurs „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa”, Wrocław 2019
♦ Szkolenie „Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem
dziecięcym”, Warszawa 2019
♦ Szkolenie „Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z
zaburzeniami w komunikacji językowej” cz. 1”, Wrocław 2019
♦ Szkolenie „Współpraca ortodonty i logopedy w terapii osób z zaburzeniami
czynnościowymi układu stomatognatycznego - diagnoza, planowanie i
prowadzenie terapii”, Warszawa 2017
♦ Szkolenie „Terapia dziecka z autyzmem”, Warszawa 2017
♦ Szkolenie „Logopedyczno - psychologiczna metoda terapii jąkania u dzieci”,
Warszawa 2014
mgr Karolina Płócienniczak - Założycielka ,,PROGRESSO”, fizjoterapeuta, terapeuta NDT Bobath, terapeuta integracji sensorycznej.
Praca z dziećmi daje mi satysfakcję i dużo pozytywnej energii. Lubię prowadzić terapię przez zabawę. Posiadam wieloletnie doświadczenie w intensywnej rehabilitacji dzieci i dorosłych które zdobywałam w wielu wiodących ośrodkach rehabilitacji. Ukończyłam Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach. W rehabilitacji najważniejsze jest dla mnie osiąganie wyznaczonych celów i szczęście moich małych pacjentów oraz ich rodziców. Swoją pracę traktuję jako pasję, którą chce nieustannie rozwijać biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach poszerzających moją wiedzę. Prywatnie mama małej Gosi i Julka, Żona, uwielbiam podróże.
Ukończone studia:
♦ Studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.
♦ Studia Podyplomowe „Przygotowanie pedagogiczne”
♦ Studia Podyplomowe ,,Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka”
Kursy i szkolenia:
♦ Osteopatia w pediatrii i neonatologii
♦ NDT Bobath Baby
♦ Terapia NDT Bobath dla dzieci
♦ Tkanki miękkie i plastrowanie dynamiczne w pediatrii
♦ Terapia i diagnoza integracji sensorycznej I stopnia
♦ Terapia i diagnoza integracji sensorycznej II stopnia
♦ Kurs terapii ręki I i II stopnia
♦ Kinesiotaping
♦ Analiza chodu
♦ Skoliozy-diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne
♦ Kurs masażu Shantala
♦ Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod
porozumiewania się
♦ Rehabilitacja po urazach stawu kolanowego
♦ Rehabilitacja po urazach stawu barkowego
dr n.med. Weronika Pyrzanowska - fizjoterapeutka, terapeuta PNF, terapeuta Bobath Concept i terapeuta Integracji Sensorycznej.
Jestem fizjoterapeutką z wieloletnim doświadczeniem klinicznym, uczestniczką licznych szkoleń i konferencji naukowych poświęconych diagnostyce i terapii. W trosce o holistyczny rozwój dziecka koncentruje się na osiągnięciu jak najwyższego poziomu funkcjonalnego pozwalającego na pełne uczestnictwo w życiu społecznym.
W wolnym czasie czytam, podróżuje i uczę się języków.
Ukończone szkoły:
♦ Fizjoterapia na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie
♦ Przewód doktorski na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie
Kursy i szkolenia:
♦ PNF
♦ Bobath Concept
♦ Interdyscyplinarne leczenie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym
♦ Kinesiology Taping
♦ Terapia i diagnoza Integracji Sensorycznej
♦ Kliniczna analiza chodu
♦ AHA
♦ Masaż Shantala
Aleksandra Balcer - pomoc wychowawcy
Nazywam się Aleksandra Balcer. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie, o kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna.
Praca w naszym przedszkolu przynosi mi mnóstwo satysfakcji, a uśmiech naszych podopiecznych jest największą nagrodą za wysiłek wkładany w pracę.
Szkolenia i webinary w których uczestniczyłam:
♦ Szkolenie ACC
♦ Webinar - MAŁA MOTORYKA - zabawy manipulacyjne w Terapii Ręki
♦ Webinar - Gry i zabawy ruchowe
mgr Weronika Dziemianowicz - fizjoterapeuta, osteopata.
Jestem fizjoterapeutką, mającą duże doświadczenie w zakresie rehabilitacji ortopedycznej, związanej ze stanami bólowymi i pourazowymi kręgosłupa i kończyn.
Podstawą mojej pracy jest terapia manualna, którą uzupełniam ćwiczeniami. Skuteczność moich zabiegów, związana jest z holistycznym podejściem do człowieka. Traktuje ciało ludzkie jako złożoną całość, szukając pierwotnych przyczyn dolegliwości i dysfunkcji.
Wykształcenie:
2010 – 2013 Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie - kierunek fizjoterapia, studia licencjackie I stopnia
2013 – 2015 Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie - kierunek fizjoterapia, studia magisterskie II stopnia
W 2014 roku rozpoczęłam studia z osteopatii w Osteon w Konstancinie. Na studiach z osteopatii poznałam wiele technik osteopatycznych, które wykorzystuję do leczenia swoich pacjentów.
Stosuję techniki :
♦ D.O Thierry Colot techniki osteopatyczne / strukturalne ( energi mięśniowej i HVBA) w stanach ostrych i dyskowych.
♦ D.O Jean- Jacques Debroux techniki powięźiowe/ funkcjonalne tkanek miękkich, techniki Sutherlanda, Sjovitza FPR, punkty Jonesa w leczeniu stawów kręgosłupa, stawów obwodowych i dysfunkcji trzewnych.
♦ D.O Agnieszka Gawryszewska Anatomia Palpacyjna - stosuje w diagnostyce.
Uwielbiam chodzić po górach. Kocham nasze polskie Tatry. Nie nudzi mi się przemierzanie tych samych przełęczy i grani, bo w każdej porze roku są inne. W wolnym czasie lubię czytać książki o tematyce historycznej.
Anna Kalita - asystent nauczyciela
Nazywam się Anna Kalita. Pracuję z dziećmi od 2 lat, jako pomoc nauczyciela. Uwielbiam swoją pracę. Każdy dzień spędzony z naszymi dziećmi jest inny, jest nowym wyzwaniem. Na co dzień jestem mamą Alana.
Wykształcenie:
♦ 02.2019-10.2019r. - Staż ,,pomoc asystenta nauczyciela przedszkola"
♦ 10.2019 -do chwili obecnej- pomoc nauczyciela - Przedszkole ,,Progresso"
♦ Webinar - ,,Gry i zabawy ruchowe"
♦ Webinar - ,,Jak dzieci radzą sobie z napięciem emocjonalnym"
♦ Cykl webinarów - ,,Wsparcie dziecka z ASD"
♦ Webinar - ,,Integracja sensoryczna z elementami terapii ręki" - zaświadczenie
♦ 30-31.01.2021r. Szkolenie - ,,Komunikacja wspomagająca i alternatywa (AAC)"
Agnieszka Pachulska-Ducka - asystent nauczyciela
Wykształcenie:
♦ W 2015 roku ukończyłam Policealne Studium o kierunku "Asystent Nauczyciela".
Doświadczenie:
Doświadczenie zdobyłam pracując w Niepublicznym Przedszkolu w Wołominie w latach 2015-2017.
Pracuję w Przedszkolu "PROGRESSO" jako asystent nauczyciela. Praca z małymi dziećmi z zaburzeniami rozwoju to moja pasja, a każdy sukces małego człowieka daje mi poczucie satysfakcji i spełnienia. Wciąż pogłębiam swoją wiedzę.
Interesuję się alternatywnymi i wspomagającymi metodami komunikacji (ACC) - w obecnym roku uczestniczyłam w szkoleniu w tym zakresie. Priorytetem dla mnie jest nauka przez zabawę i z uśmiechem na buzi dziecka.
Małgorzata Rawska - pielęgniarka
mgr Milena Kadej - neurologopeda, logopeda ogólny i kliniczny.
Doświadczenie terapeutyczne zdobywałam w wielu warszawskich placówkach medycznych i oświatowych, gdzie prowadziłam diagnozę i indywidualną terapię dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Metody pracy dostosowuję do indywidualnych potrzeb, możliwości i zainteresowań swoich pacjentów. Uważam, że nawiązanie dobrej relacji z dzieckiem daje ogromne możliwości terapeutyczne, dlatego staram się, aby zajęcia przebiegały w przyjaznej atmosferze. W swojej pracy szczególną uwagę przywiązuje do rozwijania umiejętności komunikacyjnych. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach. Prywatnie mama rocznego Nikosia.
Wykształcenie:
♦ Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, prowadzonym przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
♦ Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia na Uczelni Łazarskiego.
Kursy i szkolenia:
♦ Wspomaganie porozumiewania się dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji
♦ Masaż logopedyczny - podejście praktyczne
♦ Dysfagia neurogenna
♦ Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży - praktyczny warsztat terapeuty jąkania
♦ Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN
♦ Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem
♦ Dziecko z zespołem Aspergera - organizacja środowiska, nauczanie, wspomaganie, rozwoju społecznego
♦ Opóźnienie rozwoju mowy - podejście praktyczne
♦Warsztat wywoływania głosek
mgr Katarzyna Gerej - wychowawca
Wykształcenie:
Ukończone studia magisterskie pedagogiczne, kierunek edukacja szkolna i przedszkolna wraz z edukacją włączającą.
Szkolenia:
Alternatywne i wspomagające metody komunikacji
Praca z dziećmi daje mi ogromną radość i satysfakcję. Ukończenie studiów z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że był to dobry wybór.
Moim celem jest stworzenie takiej przestrzeni, w której dzieci będą czuły się bezpieczne i szczęśliwe, w której każdy będzie ważny i potrzebny. W swojej pracy zawsze kieruję się dobrem dziecka. Staram się dostrzegać jego indywidualne potrzeby oraz zainteresowania. Pragnę być dla dzieci nie tylko pedagogiem ale także przyjacielem, który wesprze w codziennych zmaganiach z rzeczywistością, cieszy się z każdego sukcesu i osiągnięcia, choćby najmniejszego celu. Prywatnie jestem żoną i mamą czwórki dzieci.
mgr Beata Rogalska - wychowawca, logopeda, psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel wychowania przedszkolnego.
Wykształcenie:
♦ Wyższa szkoła finansów i zarządzania w Warszawie kierunek Psychologia
społeczna stosowana. Studnia magisterskie 5 letnie.
♦ Uniwersytet kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie kierunek logopedia -
studia podyplomowe.
♦ Wyższa szkoła im Pawła Włodkowica w Wyszkowie kierunek przygotowanie
pedagogiczne,
♦ Wyższa szkoła im Pawła Włodkowica w Wyszkowie kierunek Edukacja
przedszkolna i wczesnoszkolna - Studia podyplomowe
♦ Rehamax kurs terapeuty integracji sensorycznej I i II stopień.
♦ Wyższa szkoła im Pawła Włodkowica w Wyszkowie kierunek Edukacja i
rehabilitacja osób z Autyzmem i zespołem Aspergera - Studia podyplomowe
♦ Wyższa szkoła im Pawła Włodkowica w Wyszkowie kierunek Edukacja i
rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną ( oligofrenopedagogika)
pielęgniarka
terapeuci
pomoce
wychowawcy
nasza kadra
Terapeutyczny Punkt Przedszkolny Progresso - Radzymin
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt
Polityka prywatności - RODO
Polityka Cookies
Polityka Cookies / Prywatności
Progresso - Radzymin © 2023• Created by Mainet.pl